Program obozu Active

Obóz odchudzający i kondycyjny zaczynamy Kolacją Powitalną o 19:00 w sobotę lub w niedzielę i kończymy tydzień później- Śniadaniem Pożegnalnym. Macie przed sobą 6 dni treningowych- minimum 6 h dziennie ćwiczeń. Zostały założone ramy czasowe trwania bloków treningowych 1- 2 h stacjonarnie na terenie ośrodka, po wyjściu w teren mogą one trwać nawet około 4 h.

Treningi są różnorodne, nie powtarzają się żeby obóz odchudzający i kondycyjny nie był dla Was nudny. Stawiamy na waszą indywidualność! Grupy są kameralne żeby trener mógł dopasować ćwiczenia do Ciebie indywidualnie. Obóz jest w stylu boot camp dlatego treningi są na świeżym powietrzu, wykorzystujemy warunki terenowe, sprzęt którego na co dzień nie spotykamy na siłowniach: bele drewna, opony, tor przeszkód ale również te typowe sztangi, kettlebells, gumy oporowe, itp. W razie niekorzystnych warunków atmosferycznych korzystamy z salki do ćwiczeń w ośrodku. To będzie aktywny urlop, pozwól byśmy Ci go zorganizowali!

WERSJA HARD- W terminie 20-27.07.2024 organizowana jest specjalna wersja obozu kondycyjnego Active Hard. Wersja ta szczególnie polecana jest osobą bardziej zaawansowanym treningowo lub osobą szukających jeszcze większych wrażeń na Naszych obozach treningowych. Nie będzie tutaj taryfy ulgowej dla gorszej pogody czy stopnia zaawansowania treningowego. Więcej błota, trawy, warunków terenowych, treningów z użyciem sprzętów terenowych. Bloki treningowe mogą się przedłużać, posiłki mogą nie być regularne i stacjonarnie w ośrodku tylko w plenerze oraz trzeba będzie na nie zasłużyć. Możliwe nie standardowe godziny pobudek i treningów. Taka wersja to odmiana dla stałych obozowiczów przyjeżdżających od lat lub osób znudzonych wiedzą co ich czeka 😉

Przykładowy plan dnia

PRZYKŁADOWY PLAN DNIA

07:30 - 08:30
I Blok treningowy: Rozruch
08:30 - 10:00
Śniadanie
10:00 - 11:30
II blok treningowy: Trening interwałowy + Trening funkcjonalny
11:30 - 12:00
Przekąska
12:00 - 13:30
III blok treningowy: Trening Kettleball
13:30 - 15:00
Obiad
15:00 - 16:00
IV blok treningowy: Nordic Walking
16:00 - 16:30
Podwieczorek
16:30 - 17:30
V blok treningowy: Stretching/ Mobility
18:30 - 19:00
Kolacja
19:00 - 21:00
Masaże

Dodatkowe atrakcje

  • Wycieczka rowerowa.
  • Trekking w wyższe partie Tatr, wyjście z Zakopanego.
  • Trening na kajakach nad jeziorem Czorsztyńskim (od drugiej połowy czerwca do pierwszej połowy września).
  • Grill dietetyczny- integracyjny.
  • Warsztaty żywieniowe.
  • Warsztaty Zdrowy Kręgosłup.
  • Możliwość wykupienia wcześniejszego masaży i konsultacji z fizjoterapeutą.
  • Indywidualna konsultacja żywieniowa i treningowa ze specjalistą.
  • W ośrodku możliwość korzystania z sauny, sali kominkowej, bilardu, piłkarzyków oraz stołu do pinponga
  • Termy w sąsiedztwie ośrodka.

Program posiłków

W ofercie obozu dostajecie od nas 5 posiłków: 3 główne- wyższe kalorycznie oraz 2 przekąski- z obniżoną zawartością kalorii. Dieta opracowana jest przez dietetyka oraz dostosowana do trybu obozu. Dostępne są dwie wersje kaloryczne: męska i damska. Istnieje możliwość wybrania diety wegetariańskiej ale z wariantem ryby w menu.

Zapewniamy wodę pitną w nieograniczonej ilości. Dodatkowo w ośrodku dostępny jest bufet z bezpłatnymi napojami gorącymi przez całą dobę.